Híreink » Fontos változás a hivatalokban: soha többé nem kell meghatalmazást írnod2016. Július 20. 13:58

Pillanatok alatt meghatalmazhatod a kollégát, vagy a szomszédot, hogy intézze el a hivatali ügyeidet, és ehhez most már nem kell se papír, se tanúk, elég egy telefonhívás, vagy egy ügyfélkapu-regisztráció. 

Már július elejétől elérhető a Rendelkezési Nyilvántartás, amelynek segítségével több mint 90 közigazgatási ügytípushoz adhatsz le elektronikusan meghatalmazást. Ahhoz, hogy elektronikusan készíts meghatalmazást, elég egy ügyfélkapu-regisztráció. Ha telefonon keresztül is szeretnél élni ilyen lehetőséggel, akkor előbb személyesen kell bemenned valamelyik kormányablakba, és ott kérni egy 8 számjegyű telefonos azonosítót, és ehhez tartozó jelszót. 

Részletesebben az alábbi linken található cikkben:

Forrás: penzcentrum

Vissza a hírekhez